неділю, 13 червня 2010 р.

Нова сукня для спекотного літа / New dress for a hot summer



Сьогодні не витримала шаленої спеки і пошила собі платтячко з бавовняного штапелю шальоного забарвлення :) На сукеньку пішло 1,30 м тканини і 2 години роботи. Тепер я виглядаю на 5-місячну вагітність. Зато мені не спекотно! Суконб і спідниць я не ношу давно. Навіть чоловік мій, з яким ми вже 4 роки разом, жодного разу не бачив мене у сукні.

/ I've got a dress for hot summer :) Usually I dislike dress and skirts. But today we had temperature + 43"C in shadow : (((
I sew this dress from tender cotton with crazy flowers, and I look like a 5-month pregnant Ж)))

2 коментарі:

  1. Какая ты молодец! Давно уже не следила за твоим творчеством - а тут решила заказать штамп и вспомнила, что ты это собиралась делать... напиши мне - maria_duka@mail.ru

    ВідповістиВидалити
  2. мнетоже интересо получилились у тебя штампики?
    С возвращением!На скрап-инфо много ифы об атс

    ВідповістиВидалити