неділю, 19 вересня 2010 р.

Furosiki and me / Фурошікі і я


Yeah! It's me! :)



ENG:
We had 620-anniversary of our town Fastov (Kiev region, Ukraine) today. Also Roman catholic church in Fastov had 99-anniversary Exaltation of the Holy Cross (I'm not shure in my English, sorry!). My Mom is catholic, so I am frequent guest in this church and all of sisters and priests know me very good.

So you can see me on this photo. I showed a lesson "How to do Japanese Furosiki from Ukrainian traditional shawl". It was really cute day! I'm very happy.

-------------------------------------------
UA:
Ето йа лахматий і з чомусь дуже блискучими очима, наче покурила намєднє добряче. То всьо дається взнаки членство в клубі *Красниє глаза* )))

Сьогодні мали ми подвійне свято: День міста (620 років Фастову, за офіційними джерелами) та святкування 99-ї річниці Воздвиження Св. Хреста у римо-католицькому костьолі. З приводу другої майже круглої дати і відбулось святкування і народне, не побоюсь цього слова, гуляння поруч з костьолом. Нашу художню школу запросили представити якісь майстер-класи чи просто презентувати свою школу. Директор ліпив коників з пластиліну з дітьми, колега плів косички з соломки, ще одна колега вчила дітей плести бісером. Я ж вибрала, як завжди, найцікавіше для себе. Я показувала майстер-клас (це звучитьгордо і я завжди сміюсь з цієї назви - "майстер-клас"))) по в"язанню вузликових торбинок з української хустки.

Я безсоромно перев"язую досить відомі варіації японських фурошікі на новий лад - із української вовняної цупкої хустки. Ефект зовсім інший, але ж гарно! :) (На фото - одна з робіт відвідувачки майстер-класа). Усього цих хустяних див ми нав"язали близько 15-ти видів.

4 коментарі:

  1. http://worldell.blogspot.com/2010/09/blog-post_19.html
    Заходи смотри)))

    ВідповістиВидалити
  2. вот эта сумка получается с платка?Прикольно, никогда бы не поверила!

    ВідповістиВидалити
  3. Ксюмка, введи на ютубе в поиске слово furoshiki - ты будешь удивлена! Там много видеол на эту тему :) Я научилась вязать 15 видов сумочек из платка:)

    ВідповістиВидалити
  4. furoshiki дык я это слово впервые вижу)))

    ВідповістиВидалити