суботу, 4 грудня 2010 р.

Чаювання: Ксюмка

Сьогодні пили чай (за задумом гри) у Ксюмки.

Мушу сказати, що Ксюмка - найперша скрап-майстриня на блогспоті, з якою я познайомилась. Пам"ятаю, ми чимось обмінювались, Ксю прислала мені відштамповки і ще щось, а я їй - мережива (кому треба, до речі, звертайтесь!).

Ось настала слушна мить похизуватись Ксюмчиним ПІФом, який я отримала разом з чаєм в обмінному процесі. Заздріть мені всі! Ось ця краса від Ксюмки:







Це був міні-альбомчик (не дуже він і мініатюрний!) від Ксюмки! Дякую, Ксеня!

Чай смачний!

2 коментарі:

  1. Я РАДА ЧТО ТЕБЕ ВСЕ ПОНРАВИЛОСЬ!!!
    СПАСИБО ЗА ТЕПЛЫЕ СЛОВА))

    ВідповістиВидалити
  2. Ох, как ты рада, прям буквы такие радостные :) Мне на самом деле было ОЧЕНЬ приятно твой альбомчик получить:) Он чудесный! Всем моим знакомым понравился! Еще раз спасибо!

    ВідповістиВидалити