суботу, 19 лютого 2011 р.

Мої дарунки до дня народження

Не можу мовчати:) Хочу, аби ви пораділи разом зі мною!



Перші три фото - це дарунки, що надійшли мені поштою від моїх дорогих форумчанок з форума *Спілкування за вишивкою*, де я працюю адміністратором. Так сталось, що всі ці дарунки мають стосунок доя скрапбукінга:) Приєєєємно!!!




Ну а цей дарунок не зовсім з інтернету, просто від дорогої моєму серцю людини. Я навіть не думала, що мені колись даруватимуть ТАКІ подарунки... Мабуть, це щастя? :)


11 коментарів:

  1. Дякую, Нюта! Я тепер збираюсь часто розігрувати (правда, трохи менш!) сюрпризо-цукерки, набирайся сміливості грати далі ;) Щотижня!

    ВідповістиВидалити
  2. Лиза, поздравляю еще раз с днем рождения. Классные подарки. особенно от близкого человека :) Мне бы такой :)))

    ВідповістиВидалити
  3. Людмила, дякую! А ти акуратно напиши собі мрію, що ти хочеш те і те, і підкинь кудись на видне місце :) Воно і збудеться.

    ВідповістиВидалити
  4. вот это да!всегда интересно поразглядывать даже чужие подарки)))теперь ты будешь все время мобильна с нетбуком!

    ВідповістиВидалити
  5. Та да, и мне тоже чужие интересно разглядывать :) Но эти МОИ _ я их уже и нюхала, и трогала пальцами за все места, а про нетбук я вообще молчу, я его даже пальцем глажу , раз в пол часа примерно:)

    ВідповістиВидалити
  6. Точно щастя,є і кохана людина і друзі і класні подарунки!
    Вітаю!

    ВідповістиВидалити
  7. СОЙКА, дякую за добрв слова :)

    ВідповістиВидалити
  8. Лизонька, я уже об этом ною 2 года!!!!! результат нулевой :)

    ВідповістиВидалити