вівторок, 22 лютого 2011 р.

Листівка з подвійним фальцем

Роблю листівки на замовлення і, чесно кажучи, боюсмь, що замовник не обере ту чи іншу, що буде незадовлений написом чи кольоровою гамою, тому ця листівчока з подвійним фальцем (складанням) взагалі не має на титулі жодних побажань і вітальних слів. Мені здається, і так зрозуміло, що це не поховальна, а вітальна радісна листівка.
Але мені чимось нагадує... гербарій :)


Дякую незавіртуаленій Альоні, що принесла мені цих висічок-квіточок з типографії.
Лише в попередньому перегляді повідомлення у блозі, побачила, що серединка ніби потребує більше кольору. Як вам здається?

6 коментарів:

  1. отличная открыточка, очень орегинальная, если я была бы клиентом то не оказалась бы

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибо, Инна. Ты прибавила мне уверенности :)

    ВідповістиВидалити
  3. а мені здається що всередині колоьру якраз достатньо, що більш яскраво було б наляписто дуже
    дуже класно вийшло!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Зірочка :), дякую.
    Сьогодні мені вже здається, що листівка трохи мрачна.. ))))

    ВідповістиВидалити
  5. Вже писала на Вишиванці - повний вінтаж. Жодної мрачності ))) Для зрілої людини. Колись робила в фотошопі щось подібне для бабусі чоловіка.

    ВідповістиВидалити