вівторок, 8 березня 2011 р.

Листівка для мужчини, ювілейна.

Розподілю листівки на різні дописи, бо якщо в один допис все заштовхати, то вийде доооооовжелезниииий пост. Або навчіть мене нормально робити підкати в блогспоті. В ЖЖ вмію, на вв-форумах вмію, на блогспоті - ні.

Отож... робилось на замовлення, ще не знаю, що затвердить завтра замовниця.Листівка для чоловіка, ювілейна, має даруватись 50-річному чоловікові.


Ця трискладальна листівка утримується такою собі манжеткою, на якій я вирішила розмістити дубль вітання: "С Юбилеем!" Цей декоративний момент не дозволяє листівці відкритись передчасно. Цей момент я підгледіла у Агнєшки (зізнаймось, більшість з нас нею надихаються))), але у Агнєшки ці манжетки пласкі, я трошки їх підтягнула під свої потреби: верхня частина манжетки має форму дуги. Це дозволяє приховати під випуклість елементи об"ємного декору самої листівки.

А ця світлина, на мою думку, вдала в сенсі ракурсу, тому , незважаючи на абсолютно брехливу передачу кольорів, я показую її тут. Ну класний ракурс, погодьтесь! ;) І видно сізаль...


А це фото (внизу) мені геть не подобається, та вирішила показати його, щоб зауважити, що на правій розворотній стороні є кишенька, куди можна покласти гроші, а можна і не класти, а лишити в ній тег, який адресат може надалі використовувати як закладинкку. Таким чином, пам"ять про дарителя збережеться у ювіляра довше :)


Вже як я старалась фоткати якісно, а потім ще у фотошопі зі слоями ковирялась.. і все одно - не передає картинка реальності.

Немає коментарів:

Дописати коментар