понеділок, 28 травня 2012 р.

Исполняю ваши желания просто так.

Девченки, я скоро уезжаю, хочу наделать приятностей. Без условий, просто так.

Единственное замечание: если это будет что-то более-менее серьезное (сумка, набор тканей, ниток, бумаги, пр), то вам надо будет оплатить доставку посылку прямо при получении в Новой почте.

Можно писать свои желания на мои рукоделки прямо здесь. Это бесплатно и .. ну вообще, просто так. Просто я хочу. Ссылок на меня не надо.

Первые 5 комментаторов будут рады узнать, что мечты сбываются. Если желания будут не очень сложные, то может и не только первые пять, но и больше.

Мечты сбудуться у:

Ксюмка
Vesnywka
Шуня
Іринка
Ирина

+
Evgenija
Галина Дудар

Остальынм, кто после этого списка запишется - в зависимости от мечт :) Может сбудутся, а может не сейчас :)

33 коментарі:

  1. я хочу подарок))всего и побольше)) а если серьезно, куда уежаешь???

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ксюмка, ткани? Сумкочку? игрушку? :)
      В Италию, но я ж вернусь.

      Видалити
    2. а ты на отдых!так приятного тебе!блин, Италия...я почему-то хочуименно туда, мечтаю о ней))
      Выбирай сама из моего списка: сумка, ткань.Что-то чтобы тебя не сильно напрягать.Вот это ты придумала))

      Видалити
    3. я там уже бывала, кроме невероятной жары - всё прекрасно :) И язык простой, схож с французским и я легко как-то еголовлю (а что не ловлю, то жестами!))))

      Оки, присоберу, что захочу. Один минус - прийдется оплатить при получении на новой почте груз. идет?

      Видалити
    4. идет)))кр.рог, склад Н.П №6, фамилию и номер телефона вконтаче глянь на моей страничке)))

      та французкий -это смертеьно для того, кто учил английский))

      Видалити
    5. записала! )
      та я французский самый первый учила, а потом английский, а потом немецкий... а потом польский.. мамачькидарагие, где моя роскошная работа?))))))

      Видалити
  2. Ух...тиииии))) і я хочу....і папірчики, і тканинки, та будь-чого)) просто приємно так отримати щось))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ух ти номер два.
      У виконанні мрій є один значний мінус. Доставка і її оплата.

      Видалити
    2. ну і за мрії потрібно платити)) на доставку я згодна))

      Видалити
    3. хаписала : ))) пришліть меня на електромейл elisa@ukr.net ваше прізвище-ім"я, номер мобілки , ваше місто скажіть і номер складу Нової пошти, я там якраз в четвер буду. Бачу, як не дивно, але ваше бажання збудеться раніше за усіх інших ))))

      Видалити
  3. хочу сбычу мечт!) а то какт невезуха и печалька в последнее время

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. сумки у тебя заглядение)

      Видалити
    2. спасибки :) Сумок уже везде много хотят, так что если мечты и сбудутся, то не ДО моего отъезда, сорьки, вряд ли все успею выполнить, так как ВДРУГ насыпались заказы сумок за денежки (приоритет, сами понимаете)))
      буду работать с сумкофеями:)

      Видалити
    3. о! ну так торг, я думаю, неуместен)) хотение - это одно дело, а возможность диктует свои правила) И все равно будет приятно обладать рукодельной мечтой) в нее в любую - душу вложено)

      Видалити
  4. ВАУ!!!Як класно...Італія...А ще класніше,що ти ,Ліза, така щедра душа!!!Я вже давненько задивляюся на твої чудові сумки-вони такі оригінальні, одна краще іншої!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та я щороку кудись їжджу.. що ж, хіба час плакати, що зарплата моя учительська = 1500 грн, найменша серед усіх моїх знайомих ))) Але відкладаю гроші і їжджу :)

      Сумочки вже записала... але так багато хто бажає саме сумочку, що напевно буду або шити вам всім літні еко-торбинки, або гаманці на гудзиках чи косметички на замочках.. бо просто не вкладусь в час :)

      Видалити
    2. Що таке зарплата в 1500гр-мені знайоме теж-я медик:))))))
      Ліза, буду рада будь-якому подарунку ,виготовленому твоїми ручками.

      Видалити
    3. сестра по горе-зарплаті ))))

      Видалити
    4. Ліз, а до мене так і не прийшла твоя сумка....Якщо ти передумала,- то я не ображусь.Впринципі, це твоя справа...

      Видалити
    5. Іринко, не можу зараз пригадати, кому точно висилала, але кільком послала (не лише з цього списку) і точно отримали і мовчали.. я образилась, надулась, можливо, із-за цього постраждали і хороші люди, як ти.
      Вишлю осінню невеличку сумку під майже любий гардероб (якщо роздивитись на моєму сайті, то можна вгадати, яку саме).
      Скажи, як краще: Новою поштою за твій рахунок чи Укрпоштою (+ ти мені 7 гривень повернеш за доставку). Якщо НП, то напиши склад і місто, і телефон, якщо Укрпоштою, то всю адресу.
      Вибач, що так сталось, я псих місцями, просто емоційно зреагувала на відутність реакції інших людей на мій широкий жест.
      Наступного тижня ти будеш ощасливлена :) Я вірю:)
      Майже новорічний подарунок вийде. Хоча обіцяний був ще в травні, мда... вибач )*

      Видалити
    6. Ліза, я тебе чудово розумію-мабуть, і я так мабуть реагувала б на відсутність реакції зі сторони отих людей....Добре ,що все з"ясувалося, нарешті.
      Буду чекати подарунок на відділення "Нової пошти":
      Рівненська обл., Рівненський р-н, смт Клевань, вул.Б.Хмельницького, 26.Склад №1 мій телефон 0973923654.
      Щиро тобі дякую, що матиму частинку"твоєї душі" -сумку виготовлену твоїми руками!

      Видалити
  5. И я от твоих сумок балдю! Очень хотелось бы и себе, летней пока так и нету)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. выше уже откомментировала насчет сумок, но буду искать выход :)

      Видалити
  6. А я бы хотела косметичку....Чет я люблю их...Да, зарплата в 1500 тисячи это не редкость, я вот госслужащий, и зарплата у меня не выше!( Но поверьте, не в этом счасть, даже с такой вот зарплаткой люди по Европам ездят!!Удачной поездки и море позитива!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ну да, я же вот езжу ))) Ясное дело, я зарабатіваю дополнительно (открітки, сумки....). На 1500 грн фиг поездишь :) Одна квартплата 500-700 грн в месяц :)

      косметичку я запомнила. Давайте сразу фамилию, имя, моб. телефон ваш , город и номер склада Новой почты, если готовы оплатить 16 грн доставки, напишите все єто мне на elisa@ukr.net

      Видалити
  7. Италия?! Круто!!! Лиза, желаю хорошо провести время! И призезти море впечатлений, позитивных эмоций и фото :)
    Счастливого пути!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. чето всем так круто :) Но я тоже, конечно, рада :)
      Спасибо, Людмилка!

      Видалити
  8. Лізо, гарного відпочинку, нових вражень і нових рукодільних ідей після поїздки!!!! Я рада за тебе!

    ВідповістиВидалити
  9. Да, Лізо! Одну малесеньку листівочку твоєї роботи з автографом! Хочу, вибач за наглість.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. та мені приємно, до чого тут чиясь наглість? )))) До речі, Галя, ви не складаєте враження нахабної людини, навіть якщо сильно притягувати за вуха ;)

      Видалити
  10. Вітаю, Лізо!
    Мрій повинні збуватись. Я розумію, що одна з твоїх мрій - поїздка до Італії - вже майже сбулась.
    Дивно, але у мене теж е така ж мрія- поїздка до Італії.
    Зараз, саме зараз потрібно прикласти зусилля, щоб все відбулось.
    Я досі ще під враженням Зльоту (скоро вже рік). Я досі ще під враженням майстерності майстринь (вибач, якщо не по темі). Шкодую, що поки бракує часу на все.
    Лізо, бажаю гарної поїздки. Помахай там руками і за мене))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Привіт, Валя! Поїздка в Італію - то не мрія, а заплановане, я вже побувала багато де, і в Італії теж, 15 рокі втому відпочивала на Адріатичному узбережжі : ))))
      Бажаю тобі легкого здійснення бажання (поїздки в Італію), італійці дуже приязні люди!
      Руками помахаю :) Обіцяю!

      А про Зліт, вже є дмки про наступний рік, але іншого характеру щоб був захід.. думаємо :)

      Видалити