суботу, 22 вересня 2012 р.

Готуємось до зими. З голкою в руках.


Ось так готуємось ми з маленькою командою форумчанок до зимових вечорів. Зібрались на форумі і змовились вишити колективний дарунок одна одній. Грає нас семеро, кожна отримає шість вишитих частинок зарання обумовлених картинок.

Сьогодні я, на мій величезний подив, фактично за вечір вишила цього сніговичка. Подив мій не моєму героїчному вишиванню, а моєму героїчному підходу. Зазвичай я відкладаю все в довгу скриню. Глибокі скрині - це взагалі моя  біда. А тут - РАЗ - і вишила все.

У вівторок сніговий лижник відлетить до Сум, своїй хазяйці. Напевно вона складе наші клаптики в подушку або в ковдру :) 

Мені ж прилетять вишиті рукавички. Які? Покажу, як отримаю. 

А ви як готуєтесь до настання холодів? ;)

Немає коментарів:

Дописати коментар