суботу, 22 грудня 2012 р.

Мої і не мої подарунки від Миколая :)

Originally posted by at Запізнілі мішки від Миколая
Ну, як воно, розпрощатись з надією на кінець світу?;)
Для мене 21 грудня надзвичайно приємний день, я сьогодні збираю подарунки (обожнюю подарунки, подаруйте мені коробочку сірників і я стриабтиму відрадості)))).
Від двох різних "миколайчиних" вісників отримала приємності жіночі і приємності етнічні:



Збираю по всіх знайомих (і незнайомих не цураюсь) українські набивні хустини до мого майбутнього арт-проекту (вживання модного слова підвищує шанси на здійснення проекту)))). Якщо маєте непотрібні хустини - передавайте мені, я зичитиму вам доброго здоров"я щоразу, як братиму хустини до роботи ;) Годяться як нові, так і вживані, так і побиті міллю. Вовняні і бавовняні, так і акрилові (окрім надсучасних напівпрозорих, їх лишайте на поминки стареньким бабусям).
--------------------------------------------------------------
А ще отримала поштою з різних і дуже далеких від мене міст України передачу до благочинної акції. Я її зараз вам опишу тутечки, не з метою популяризації нашого форума, де ми цю ідею втілюємо вже не вперше, а з метою підбадьорити тих, хто соромився зробити добрий вчинок.

Що ж ми замислили! Через "Центр відновлення особистості" передаватимемо пакунки з душевними речами, коли представники "Центру" перед Різдвом їздитимуть по колоніях, де мами-правопорушниці відбувають покарання з малюками. Я погвоорила з психологом тієї організації, жінка відмітила, що тим дівчатам потрібна соціальна адаптація, віра в те, що про них не забуває світ і т.д. Їм ми передамо іграшки для діток, різдвяні сувеніри, дрібні поробки, що дозволені нашою пенітанціарною (халепа, а не слово) системою.

Друга хвиля подарунків поїде до одного зі старечих будинків Фастівщини. Дякую протестантському пастирю Максимові Слободяну за бажання допомогти і обіцянку надати авто і відвезти нас із поадрунками до лікарні зі старенькими. Наші форумчанки активно взялись до справи, дехто нав"язав десяток теплих шкарпеток, я віддаю усі свої шалики і шапки з мого магазину і ще сиджу в"яжу, а ось і фото дарунків. Я як отримала, була дуже рада, що дівчата, далекі від проблем мого краю, відгукнулись з такого далеку!
"sestra_yuliya" (жж-ист зі стажем) з Дніпропетровська прислала усякої краси, а також Людмила з Городенки спакувала канцелярії, ниток та солодощів:


Наскільки я можу розуміти з дописів у форумі, на підході ще посилки. Я буду вивішувати фото і дописувати про це по факту надходження. Можливо, когось із читачів мого блогу це надихне зробити подарунок незнайомій самотній людині, хворому сусіду, чи замерзлому нетверезому бомжику (цей спосіб життя - його особистий вибір, не нам його судити, але Свято має бути у кожного!)

Хай нам всім буде тепло і добре :) Бажаю вам приємних снів і чудес цієї найдовшої ночі :)

Немає коментарів:

Дописати коментар