неділя, 28 квітня 2024 р.

Малювання для заспокоєння

 Поки я в Німеччині вчу німецьку мову, раз на тиждень маю заняття з малювання.

Це не такі уроки, до яких я звикла в Україні, працюючи в художній школі.

Найперше, це неоплачувана робота. Я працюю на добровольчих засадах, проводячи заняття з біженками з різних країн в приміщенні організації, яка заснована європейською ініціативою для допомоги жінкам-мігранткам.

Це вигідна для усіх сторін співпраця. Організація допомагає комунікувати мігрантам з різних країн. Мігрантки мають спілкування та рощслабляючі заняття. Я підвищую свою професійну німецьку мову.

Тому що сподіваюсь ще попрацювати в Німеччині за моїм профілем, вчителювати в малюванні. Тому маю навчитись говорити щось більше за "беремо в руки ось це і робимо ось так" :)

В один з таких малювала них днів ми робили паперові букети: малювали акварельні квіти, вирізали їх та збирали в купку.



Я зробила кілька фото та змонтувала трошки косоруке відео.



Немає коментарів:

Дописати коментар