пʼятницю, 29 серпня 2014 р.

Про ляльку-мотанку і АТО

Взагалі я  максимально намагаюсь триматись осторонь від усяких сучасних політичних (чи псевдполітичних) тем. Але працюю в художній школі, і як вчитель живопису та графіки (!) теж взяла участь участь в благодійному ярмарку, кошти від якого підуть  до місцевого штабу допомоги військовослужбовцям, що перебувають наразі у зоні АТО.

Так як я щиро вважаю, що моя графіка занадто дорога для благодійності ПРИНАЙМІ в незрозумілі мені АТО, то намотала 4 ляльки-мотанки. Півтори години роботи і чотири ляльки пішли на ярмарок.

Колеги виставили їх, на мій погляд, в занадто високу цінову категорію, тому продалась лише одна (і то - з великим торгом). Я вважаю це за неправильне, бо радше віддати за будь-які гроші, але щоб ці гроші були, аніж ці мотанки ще будуть бозна де перебувати і бозна скільки.

Але ярмарком я не займалась, я в цю годину проводила у Палаці Культури наш місцевий Вишиванковий Ланцюг, про що я писала вище.

А мотанки я вам покажу. Я навчилась мотати ляльки з інтернету, тому прошу не судити їх дуже строго, мої лялечки :) Чесслово, всі вони дуже міцні і тверді, всередині - змотане і оплетене грубою ниткою полотно, на якому, як на качанчику, тримається конструкція ляльки.






Зі всіма ляльками піду на 24 Рукодільну зустріч:


8 коментарів:

  1. Дуже милі лялечки! Перша і четверта особливі)

    ВідповістиВидалити
  2. Я припоминаю что видела что-то подобное в магазине сувениров в Киеве. Но у тебя получились по-другому, оригинальней -- мне нравится подборка тканей. Молодчина!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я еще только учусь, я не спец в мотанках. Но да, вы правы, это все ткани "виноваты" - из-за тканей все изделия выигрывают! Спасибо, заходите еще в гости!

      Видалити